Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Componenti & Strumenti

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 23

Passo 23
Power supplies convert AC power from a wall socket, to DC power that your PC can use. To identify a power supply, look for a large rectangular component that connects your PC to a wall socket. Be careful when handling power supplies. Many contain large capacitors that can shock you if handled incorrectly.
Power Supply
  • Power supplies convert AC power from a wall socket, to DC power that your PC can use.

  • To identify a power supply, look for a large rectangular component that connects your PC to a wall socket.

  • Be careful when handling power supplies. Many contain large capacitors that can shock you if handled incorrectly.

Un alimentatore converte la corrente alternata proveniente da una presa elettrica in corrente continua utilizzabile dal tuo computer.

Per identificare l'alimentatore, cerca un componente grande e rettangolare che connette il tuo computer alla presa della corrente.

Stai molto attento quando maneggi alimentatori. Molti contengono grandi condensatori che possono folgorarti se maneggiati non correttamente.