Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Componenti & Strumenti

Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le guide che includono questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 7

Passo 7
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Rimuovi la batteria dal case posteriore.

Se la tua batteria sostitutiva è fornita in un astuccio di plastica, rimuovilo prima dell'installazione tirandolo dalla parte opposta del cavo a nastro.

Se la tua nuova batteria non è dotata di strisce adesive già installate, fai riferimento a questa guida per rimpiazzare le strisce adesive.

Effettua un hard reset dopo il rimontaggio. Questo può prevenire diversi inconvenienti e semplificare la risoluzione dei problemi.