Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le guide che includono questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 7

Passo 7
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • When installing the battery, refer to this guide to replace your battery's adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Rimuovi la batteria dal case posteriore.

Se la tua batteria sostitutiva è fornita in un astuccio di plastica, rimuovilo prima dell'installazione tirandolo dalla parte opposta del cavo a nastro.

Quando installi la nuova batteria, fai riferimento a questa guida per sostituire le strisce adesive della batteria stessa.

Effettua un hard reset dopo il rimontaggio. Questo può prevenire diversi inconvenienti e semplificare la risoluzione dei problemi.