Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 7

Passo 7
The front camera comes out next,  after we free it from its little bit of adhesive. Time to point our camera at this camera so we can  camera camera camera. The Huawei Mate 9 uses an 8 MP selfie cam with autofocus and a range of features to help you take speedy selfies (in case you need to take a selfie while running to your bus).
  • The front camera comes out next, after we free it from its little bit of adhesive. Time to point our camera at this camera so we can camera camera camera.

  • The Huawei Mate 9 uses an 8 MP selfie cam with autofocus and a range of features to help you take speedy selfies (in case you need to take a selfie while running to your bus).

La fotocamera anteriore è il prossimo elemento che esce, dopo che l'abbiamo liberata da una modesta quantità di adesivo. È ora di puntare la nostra fotocamera su questa fotocamera: le immagini richiedono concentrazione.

Lo Huawei Mate 9 adotta una selfie cam da 8 MP dotata di autofocus e di una serie di capacità aggiuntive per aiutarti a scattare selfie velocissimi (nel caso ad esempio tu voglia farti un selfie mentre stai rincorrendo l'autobus).