Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 10

Passo 10
The final barrier to logic board gold: this tiny hidden screw, which we find trapped under the waterproof silicone seals! We get another helping hand in the form of Jumpy's for logic board removal!
  • The final barrier to logic board gold: this tiny hidden screw, which we find trapped under the waterproof silicone seals!

  • We get another helping hand in the form of Jumpy's for logic board removal!

  • Kangaroo-shaped, chicken-flavored snacks aside, we hope you're not jumpy for the iPhone X. Reports say that production could start as late as mid-October—meaning the 8 could be the hardware of choice for early upgraders as well as those in Apple's Upgrade Program.

La barriera finale prima di trovare l'oro della scheda logica: questa piccola vite nascosta, che abbiamo trovato intrappolata sotto le guarnizioni impermeabili in silicone!

Troviamo un'altra valida mano sottoforma di Jumpy's per la rimozione della scheda logica!

Tra uno snack a forma di canguro (e sapore di pollo) e l'altro, ci auguriamo che tu non ti sia fissato sull'iPhone X. I report dicono che la produzione potrebbe iniziare tardi, come a metà ottobre, il che significa che l'8 potrebbe essere l'hardware di riferimento per chi volesse aggiornare subito il suo iPhone e anche per quelli che che sono entrati nel Programma di aggiornamento Apple.