Skip to main content

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 1

Step 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Prima di iniziare, scarica la batteria del tuo iPhone sotto il 25%. Una batteria al litio-ioni carica può prendere fuoco e/o esplodere se viene perforata accidentalmente.

Spegni il tuo iPhone prima di iniziare lo smontaggio.

L'apertura del display dell'iPhone comprometterà le sue tenute impermeabili. Dopo aver completato la tua riparazione, dovrai prestare una particolare cura a non esporre il tuo iPhone a danni da liquidi.

Rimuovi le due viti pentalobe da 3,4 mm sul lato inferiore dell'iPhone.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_caution] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Take extra care not to expose your iPhone to liquid damage after completing your repair.
[* red] Remove the two 3.4 mm pentalobe screws at the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF333-011|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.