Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto sulla guida che include questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 19

Passo 19
Slide one corner of a plastic card under the elevated edge of the final battery cell. Push the card farther underneath the battery cell to slice through the adhesive securing it in place. Don't try to fully separate this battery cell yet. Leave your plastic card in place to prevent it from re-adhering.
  • Slide one corner of a plastic card under the elevated edge of the final battery cell.

  • Push the card farther underneath the battery cell to slice through the adhesive securing it in place.

  • Don't try to fully separate this battery cell yet. Leave your plastic card in place to prevent it from re-adhering.

Fai scorrere l'angolo di una scheda di plastica sotto il bordo superiore dell'ultima cella.

Spingi la scheda ancora di più sotto la cella della batteria per tagliare l'adesivo che la tiene in posizione.

Non cercare già ora di rimuovere completamente la cella della batteria. Lascia in posizione la scheda di plastica per evitare che la cella possa incollarsi nuovo.