Inglese
Olandese

Motorola Moto G4 Plus Vervanging van de batterij

Prerequisiti Guida

Tutte le guide prerequisite devono essere tradotte prima che questa traduzione sia considerata completa.

Motorola Moto G4 Plus Vervanging van de SIM-kaart

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Verwijder de negentien 3.1 mm lange T3-schroeven die het midframe bevestigen.

      Passo 2

      Gebruik de punt van je spudger om de rubberen cover over de flitsaansluiting van de camera omhoog te wrikken.

      Passo 3

      Gebruik de punt van je spudger om de flitsaansluiting van je camera omhoog te wrikken en los te koppelen.

      Passo 4

      Maak het midframe langs alle kanten los en til deze weg uit de body van de telefoon.

      Passo 5

      Wees erg voorzichtig en zorg dat je je batterij niet beschadigt met scherpe tools. Een beschadigde lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen.

      Passo 6

      Schuif de punt van je spudger onder de rood-met-zwarte batterijkabels en wrik deze op zeer voorzichtige wijze in een rechte beweging omhoog.

      Passo 7

      Gebruik een pincet of je vinger om de batterijkabels uit de plastic beugels te verwijderen.

      Passo 8

      Peuter de zwarte treklip van de batterij af en trek deze langzaam maar zeker naar je toe om de batterij van het frame los te maken.

      Passo 9

      Verwijder de batterij.