Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 13

Passo 13
Touch Bar: Take 2. After once again accidentally separating the digitizer from the OLED panel, we turn our tools to the LED display.
  • Touch Bar: Take 2.

  • After once again accidentally separating the digitizer from the OLED panel, we turn our tools to the LED display.

  • Two teardown engineers, an opening pick, X-Acto knife, isopropyl alcohol, a heat gun, and an iOpener all came to this OLED teardown party, but Apple's adhesive was still too much for our glue separation squad.

  • Thwarted by the monstrous amount of adhesive holding the OLED panel in place, we resign to flecking away shards of glass and reminiscing.

Touch bar: Scena 2.

Dopo avere anche questa volta separato accidentalmente il digitizer dal pannello OLED, rivolgiamo la nostra attenzione al display a LED.

A questo party di smantellamento dell'OLED hanno partecipato due tecnici di smontaggio, un plettro di apertura, un coltello X-Acto, alcol isopropilico, una pistola termica e un iOpener. Niente da fare, l'adesivo Apple era ancora troppo forte per il nostro agguerrito team di scollamento.

Frustrati dalla mostruosa quantità di adesivo che tiene il pannello OLED in posizione, rinunciamo a far volare via schegge di vetro e a tornare al passato.