Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.6 mm Pentalobe P2 screws next to the dock connector.

  • Be sure the driver is well-seated when removing Pentalobe screws—they are easy to strip.

  • During reassembly, we recommend you replace the 5-point screws with equivalent Phillips screws. Our Liberation Kit provides the tools and screws needed to replace the Pentalobe screws with Phillips screws.

Prima di iniziare, scarica la batteria del tuo iPhone sotto il 25%. Una batteria al litio-ioni carica può prendere fuoco e/o esplodere se viene perforata accidentalmente.

Spegni il tuo iPhone prima di iniziare lo smontaggio.

Rimuovi le due viti pentalobe da 3,6 mm vicino al connettore del dock.

Accertati che il cacciavite sia ben posizionato sulla testa delle viti pentalobe, che si rompono facilmente.

In fase di rimontaggio, raccomandiamo di sostituire le viti con testa a cinque lobi con viti Phillips equivalenti. Il nostro Liberation kit contiene gli attrezzi e le viti necessari per sostituire le viti Pentalobe con viti Phillips.