Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 10

Passo 10
Turning our attention to the very well-shielded SSD, we start by peeling up this massive patch of protective tape. Per Apple, we know the SSD itself uses a high-speed PCIe-based interface—but this form factor and pin configuration look new.
  • Turning our attention to the very well-shielded SSD, we start by peeling up this massive patch of protective tape.

  • Per Apple, we know the SSD itself uses a high-speed PCIe-based interface—but this form factor and pin configuration look new.

  • Time to pry those shields off and see exactly what Apple cooked up here...

  • It's nice that Apple has kept their removable SSDs a first-out component, simplifying upgrades.

Rivolta la nostra attenzione all'SSD così ben schermato, iniziamo staccando questo massiccio pezzo di nastro protettivo.

Tramite la stessa Apple, sappiamo che l'SSD utilizza un'interfaccia ad alta velocità basata su PCIe, ma questo fattore di forma e la configurazione di Pin sembrano nuovi.

È il momento di staccare questi schermi e vedere esattamente che cosa il Master Cook di Apple ha cucinato per noi...

È una buona cosa che Apple abbia mantenuto il suo SSD rimovibile come uno dei primi componenti estraibili, semplificando gli aggiornamenti.