Inglese
Olandese

iPhone 7 Openingsprocedure

Prerequisiti Guida

Tutte le guide prerequisite devono essere tradotte prima che questa traduzione sia considerata completa.

iPhone 7 Vervanging van de pentalobe schroeven

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      Passo 2

      Druk een zuignap op de onderste helft van het scherm, net boven de thuisknop.

      Passo 3

      Trek de zuignap omhoog met een constante kracht om zo een kleine opening tussen de schermmodule en de achterste behuizing te creëren.

      Passo 4

      Schuif de spudger naar links langs de linker onderhoek van de iPhone.

      Passo 5

      Schuif de spudger langs de linkerkant van de iPhone, beginnend bij de linker onderhoek en in de richting van de volumeknoppen en de luid-/stilschakelaar.

      Passo 6

      Steek het platte eind van een spudger in de rechter onderhoek van het toestel.

      Passo 7

      Trek de zuignap en zo het scherm omhoog en open de iPhone.

      Passo 8

      Trek aan het kleine lipje op de zuignap om deze los te krijgen en van het voorste paneel te verwijderen.

      Passo 9

      Schuif een openingsplectrum langs de bovenkant van de iPhone, tussen de achterste behuizing en het voorste paneel, om zo de overige lijm die het scherm vasthoudt, door te snijden.

      Passo 10

      Trek de schermmodule lichtjes weg van de bovenkant van de telefoon om deze los te maken uit de klemmen die de module aan de achterkant bevestigen.