Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le guide che includono questo passo.

Inglese
Francese

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.4 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Avant de commencer, déchargez la batterie de votre iPhone au dessous de 25%. Une batterie au lithium peut prendre feu et/ou exploser si elle est accidentellement percée.

Éteignez votre iPhone avant de commencer le démontage.

Retirez les deux vis Pentalobe de 3,4 mm qui se situent sur le bord inférieur de l'iPhone.

Ouvrir l'iPhone fera perdre son étanchéité à l'appareil. Préparez des nouveaux joints d'étanchéité avant de passer à l'étape suivante ou veillez à ne pas exposer votre iPhone à des liquides si vous ne remplacez pas les joints.