Inglese
Francese

Traduzione in corso passo 10

Passo 10
On our way to the logic board, we encounter some strange new antenna interconnect boards. A dab of glue fastens each connector in place, but they come free with a little gentle prying.
  • On our way to the logic board, we encounter some strange new antenna interconnect boards.

  • A dab of glue fastens each connector in place, but they come free with a little gentle prying.

  • The boards themselves serve no obvious purpose; we can only speculate that their flat tops provide a little extra support for the display.

  • Now that you'll be resting your palms on the glass while drawing with your Pencil, maybe a little reinforcement is called for.

  • Anyway, time to get a look at that logic board!

Sur notre route vers la carte mère, nous rencontrons quelques nouvelles antennes d'interconnexion assez étranges.

Un point de colle maintient chaque connecteur en place, mais ils se laissent facilement décoller.

Les cartes elles-mêmes n'ont aucune fonction évidente. Nous pouvons seulement spéculer que leurs faces plates fournissent un peu de soutien supplémentaire pour l'écran.

Maintenant que vous poserez vos paumes sur le verre pendant que vous dessinez avec votre Apple Pencil, peut-être qu'un peu de renforcement est de mise.

Quoi qu'il en soit, il est temps de jeter un coup d'œil à cette carte mère !