Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total). You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.
  • Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total).

  • You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.

  • If desired, peel the pull tab off your old hard drive and transfer it to the side of your new drive.

  • If you are installing a new hard drive, we have an OS X install guide to get you up and running. Many recent Macs may be able to use OS X Internet Recovery.

Rimuovi le due viti Torx T6 da ciascun lato del disco rigido, per un totale di quattro viti.

Se stai sostituendo il disco, devi trasferire queste viti sulla nuova unità.

Volendo, puoi staccare la linguetta di estrazione dal tuo vecchio disco e trasferirla sulla nuova unità.

Se stai installando un nuovo disco fisso, abbiamo una guida di installazione OS X per aiutarti a tornare rapidamente al lavoro.

[* red] Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total).
[* icon_reminder] You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.
[* black] If desired, peel the pull tab off your old hard drive and transfer it to the side of your new drive.
[* icon_note] If you are installing a new hard drive, we have an [guide|751|OS X install guide] to get you up and running. Many recent Macs may be able to use [https://support.apple.com/en-us/HT201314|OS X Internet Recovery].