Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 5

Passo 5
Where last year we found gooey white adhesive, we now find gooey black adhesive. Possibly it was reformulated for waterproofing purposes—or, it could just be a matter of better color-matching. Removing the back cover hasn't given us access to anything useful—just a smooth surface for the glass to stick to.
  • Where last year we found gooey white adhesive, we now find gooey black adhesive. Possibly it was reformulated for waterproofing purposes—or, it could just be a matter of better color-matching.

  • Removing the back cover hasn't given us access to anything useful—just a smooth surface for the glass to stick to.

  • Fortunately, part of that surface consists of screws.

Mentre lo scorso anno abbiamo trovato dell'adesivo appiccicoso bianco, questa volta c'è dell'adesivo appiccicoso nero. Probabilmente è stato riformulato per ragioni di impermeabilità, oppure potrebbe essere semplicemente una questione di abbinamento colori.

La rimozione della cover posteriore non ci ha consentito l'accesso diretto a nulla di utile: solo a una superficie liscia a cui il vetro aderisce.

Per fortuna parte della superficie è composta da viti.