Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Store

Nota: Stai modificando un prerequisito per la guida che stavi visualizzando. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le 3guide che includono questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 11

Passo 11
Remove the home button assembly. If you are replacing your LCD assembly, some assemblies have a slightly different home button connector placement that will require you to fold over the home button cable in a "S" shape like shown in the picture. If you are replacing your LCD assembly, some assemblies have a slightly different home button connector placement that will require you to fold over the home button cable in a "S" shape like shown in the picture.
  • Remove the home button assembly.

  • If you are replacing your LCD assembly, some assemblies have a slightly different home button connector placement that will require you to fold over the home button cable in a "S" shape like shown in the picture.

Rimuovi il gruppo del tasto Home.

Se stai sostituendo il gruppo dello schermo, alcuni gruppi hanno una posizione del connettore del tasto Home leggermente diversa, che ti richiederà di piegarne il cavo a forma di "S" come mostrato nell'immagine.