Fix Your Stuff

Right to Repair

Parts & Tools

Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le guide che includono questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 8

Passo 8
Temporarily leave your plastic card underneath the two rightmost battery cells to prevent them from re-adhering to the upper case. If using an iOpener, reheat it and reapply it, this time to the left-most battery cells. Again, leave the iOpener in each position for about a minute, reheating in between, to heat each half of the left-most battery cells.
  • Temporarily leave your plastic card underneath the two rightmost battery cells to prevent them from re-adhering to the upper case.

  • If using an iOpener, reheat it and reapply it, this time to the left-most battery cells.

  • Again, leave the iOpener in each position for about a minute, reheating in between, to heat each half of the left-most battery cells.

Lascia temporaneamente la tua scheda di plastica sotto le due celle della batteria più a destra per impedire che possano incollarsi di nuovo al case superiore.

Se usi un iOpener, scaldalo e riapplicalo di nuovo, questa volta sulle celle della batteria più a sinistra.

Anche questa volta, lascia l'iOpener in ciascuna posizione per circa un minuto, scaldandolo tra una fase all'altra, per riscaldare le due metà delle celle più a sinistra della batteria.