Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto sulla guida che include questo passo.

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
The screen remains.
  • The screen remains.

  • If your replacement screen is missing any components that are still on the assembly you just removed, follow this guide to transfer them to the new part.

  • If your replacement screen came with any protective plastic films that you don't see on the original display, be sure to peel them off before beginning reassembly.

Rimane il gruppo display.

Se al tuo gruppo display sostitutivo mancano alcuni componenti che invece sono ancora presenti sul gruppo display appena rimosso, segui questa guida per trasferirli sulla parte di ricambio.

Se il tuo gruppo display di ricambio è dotato di film protettivi in plastica che non c'erano sul display originale, assicurati di staccarli prima di iniziare il rimontaggio.

[* black] Display assemblyThe screen remains.
[* icon_reminder] If your replacement display assemblyscreen is missing any components that are still on the assembly you just removed, follow [guide|22096|this guide|stepid=57964|new_window=true] to transfer them to the new part.
[* icon_reminder] If your replacement display assemblyscreen came with any protective plastic films that you don't see on the original display, be sure to peel them off before beginning reassembly.