Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Componenti & Strumenti

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
Batteries power most modern portable devices, and they vary greatly in size, shape, and capacity. Batteries are generally identified by their voltage and capacity ratings, printed somewhere on the exterior. Make sure to remove the battery from your device before taking it apart — we don't want you to zap yourself!
Battery
  • Batteries power most modern portable devices, and they vary greatly in size, shape, and capacity.

  • Batteries are generally identified by their voltage and capacity ratings, printed somewhere on the exterior.

  • Make sure to remove the battery from your device before taking it apart — we don't want you to zap yourself!

Le batterie danno energia alla maggior parte dei dispositivi portatili moderni e variano molto in dimensioni, forma e capacità.

Le batterie sono generalmente identificate dalle loro tensioni e capacità nominali, stampate da qualche parte sopra di esse.

Assicurati di rimuovere la batteria prima di smontare il tuo dispositivo, non vogliamo che tu ti prenda la scossa!