Inglese
Tedesco

Traduzione in corso passo 3

Passo 3
Keep your drivers in good working condition by using them only as designed. Avoid using screwdrivers as improvised pry tools or chisels. Prying with a screwdriver can bend or break the tip, making it useless for turning screws.
Proper Use
  • Keep your drivers in good working condition by using them only as designed.

  • Avoid using screwdrivers as improvised pry tools or chisels.

  • Prying with a screwdriver can bend or break the tip, making it useless for turning screws.

  • Chiseling with a driver can deform the tip. A damaged driver like this one no longer fits snugly in the screw head, resulting in slippage (and stripped screws).

  • To avoid stripping screws, only use drivers that are in good condition.

Halte deine Schraubendreher in einwandfreiem Zustand, indem du sie nur bestimmungsgemäß verwendest.

Vermeide es, Schraubendreher als improvisierte Hebelwerkzeuge oder Meißel zu verwenden.

Solltest du einen Schraubendreher zum Hebeln verwenden, kann dies die Spitze verbiegen oder abbrechen, wodurch sie zum Drehen von Schrauben unbrauchbar wird.

Beim Verwenden eines Schraubendrehers als Meißel, kann sich die Spitze verformen. Ein beschädigter Schraubendreher wie dieser passt nicht mehr genau in den Schraubenkopf, was zum Abrutschen des Schraubendrehers (und durchgedrehten Schrauben) führt.

Verwende nur in Schraubendreher, die sich in einem optimalen Zustand befinden, um ein Durchdrehen der Schrauben zu vermeiden.