Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Componenti & Strumenti

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 6

Passo 6
Using the seam ripper, remove the bottom satin stitching to free the lining. This step isn’t necessary on all jackets. If your lining comes free without removing these stitches, omit this step. This step isn’t necessary on all jackets. If your lining comes free without removing these stitches, omit this step.
  • Using the seam ripper, remove the bottom satin stitching to free the lining.

  • This step isn’t necessary on all jackets. If your lining comes free without removing these stitches, omit this step.

Utilizzare lo scucitore per rimuovere i punti della cucitura in raso a fondo giacca che tiene fissata la fodera.

Questo passaggio non è richiesto su tutti i modelli di giacche. Se la fodera si separa senza scucire questi punti, saltare il passaggio.

[* black] Utilizzare lo scucitore per rimuovere i punti della cucitura in raso a fondo giacca che tiene fissata la foderaUsing the seam ripper, remove the bottom satin stitching to free the lining.
[* icon_note] Questo passaggio non è richiesto su tutti i modelli di giacche. Se la fodera si separa senza scucire questi punti, saltare il passaggioThis step isn’t necessary on all jackets. If your lining comes free without removing these stitches, omit this step.