Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 8

Passo 8
Wingardium leviosa! The I/O board cable practically floats out of its sockets. Our handy-dandy magic wand Pro Tech Screwdriver makes speaker screw removal seem like magic. Another swish and flick and the speakers are charmed out of the rear case.
  • Wingardium leviosa! The I/O board cable practically floats out of its sockets.

  • Our handy-dandy magic wand Pro Tech Screwdriver makes speaker screw removal seem like magic.

  • Another swish and flick and the speakers are charmed out of the rear case.

  • We're happy to report that these speakers-who-must-not-be-named are fairly easy to remove—no dark magic required.

Come direbbe Harry Potter, Wingardium leviosa! Il cavo della scheda I/O praticamente levita via dalle sue prese.

La nostra bacchetta magica Il nostro pratico Cacciavite Pro Tech rende facile, una vera magia, la rimozione delle viti dell'altoparlante.

Agitare e colpire... e gli altoparlanti, incantati, se ne vanno dal case posteriore.

Siamo lieti di riferire che questi altoparlanti che-non-devono-essere-nominati sono molto facili da rimuovere: non serve la magia nera.