Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 3

Passo 3
By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed. It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.
  • By now, we're not even surprised to find the lower case held in place by pentalobe screws. Just ... disappointed.

  • It looks like this new revision has lost its cool—or at least half of it, as we're now down to a single fan.

  • Apple's holiday redecorating didn't stop there: rearranged cabling, a displaced SSD, and a drastically revised battery now deck these halls.

Al momento non ci sorprende proprio scoprire che il case inferiore è fissato con viti pentalobe. Siamo solo... delusi.

Sembra che questa nuova versione abbia perso un po' di freschezza, o almeno la metà di quella che aveva, perché ora c'è una sola ventola.

L'allestimento natalizio di Apple non si ferma qui: cablaggi risistemati, un SSD spostato e una batteria drasticamente rivista fanno parte degli addobbi.