Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 4

Passo 4
This step is only required if you have an anti-glare display. If you have a glossy display, skip this step. Disconnect the Bluetooth cable by pulling the male end straight away from its socket.
  • This step is only required if you have an anti-glare display. If you have a glossy display, skip this step.

  • Disconnect the Bluetooth cable by pulling the male end straight away from its socket.

  • Pull the connector parallel to the face of the logic board, not straight up.

  • Use the flat end of a spudger to pry the Bluetooth antenna cable from its socket on the board.

Questo passaggio deve essere completato solo in presenza di un display antiriflesso. In caso di display lucido, saltare il passaggio.

Scollegare il cavo del Bluetooth, estraendo l'estremità maschio direttamente dal connettore femmina.

Estrarre il connettore in senso parallelo alla superficie della scheda logica e non verso l'alto.

Utilizzare l'estremità piatta di un inseritore per scollegare il cavo dell'antenna Bluetooth dal connettore femmina sulla scheda logica.