Inglese
Olandese

Hoe verwijder je een doorgedraaide schroef?

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Je schroef is doorgedraaid en je schroevendraaier is niet meer in staat de schroef alsnog te verwijderen. Voordat je zwaar geschut uit de kast haalt, kun je alvast het volgende proberen:

      Passo 2

      Je kunt een rubberen band of elastiek gebruiken om de extra grip te krijgen die je nodig hebt.

      Passo 3

      Als de schroefkop nog steeds toegankelijk is, kun je proberen een schroefverwijdertang te gebruiken. Als je een goede grip op de schroefkop weet te krijgen, kun je de tang draaien en zou de schroef mee moeten draaien!

      Passo 4

      Zit je schroef nog steeds vast? De volgende methode vraagt dat je de kop van je schroevendraaier op de schroefkop vastlijmt met behulp van secondelijm.

      Passo 5

      Als je de schroef niet hebt weten te verwijderen met de voorgenoemde methoden (verschillende schroevendraaiers, een tang, een rubberen elastiek en secondelijm) kun je het nog eens proberen met een dremel.

      Passo 6

      In deze stap zul je je dremel gebruiken om een kleine snede in de schroefkop van de doorgedraaide schroef te slijpen. Dit geeft je de mogelijkheid om een platkopschroevendraaier in de schroefkop te plaatsen en je schroef te verwijderen.

      Passo 7

      Gebruik tot slot een platkopschroevendraaier om de schroef uit je toestel te verwijderen.