Aggiusta la tua roba

Diritto alla Riparazione

Componenti & Strumenti

Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 2

Passo 2
Use a Y000 driver to remove the three 1.1 mm-long screws securing the battery connector bracket. Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from.
Unscrew the battery connector cover
  • Use a Y000 driver to remove the three 1.1 mm-long screws securing the battery connector bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Usa un cacciavite Y000 per rimuovere le tre viti, lunghe 1,1 mm, che fissano la staffa sopra il connettore della batteria.

Durante la riparazione tieni traccia di ogni vite e assicurati di rimetterle tutte esattamente dove erano prima.

In fase di riassemblaggio, ecco il momento giusto per accendere il tuo iPhone e verificare tutte le funzioni prima di rimontare e sigillare il display. Non dimenticare poi di rispegnere l'iPhone prima di continuare.