Nota: Stai modificando un prerequisito per la guida che stavi visualizzando. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte 6le guide che includono questo passo.

Inglese
Spagnolo

Traduzione in corso passo 1

Passo 1
Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector bracket. Remove the bracket.
  • Remove three 1.2 mm Y000 screws securing the battery connector bracket.

  • Remove the bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Remueve tres tornillos de 1.2 mm Y000 que sujetan la batería del soporte del conector.

Remueve el soporte.

Durante esta reparación, lleva la cuenta de cada tornillo y asegúrate de que vuelve exactamente de donde salió para evitar dañar tu iPhone.

Durante el reensamblaje, este es un buen momento para encender tu iPhone y chequear todas las funciones antes de sellar la pantalla en su lugar. Asegúrate de apagar completamente tu iPhone antes de continuar tu reparación.