Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 6

Passo 6
Once this process has been completed, eject your USB drive and shut down your Mac.
  • Once this process has been completed, eject your USB drive and shut down your Mac.

  • If you are planning to do these next few steps on an iMac, you need a wired keyboard made by Apple. Ask your friend if you can borrow their Apple Wired Keyboard. Or, you can buy one for yourself at the link below.

  • Apple Wired Keyboard for sale on Amazon

  • Press the power button on your Mac and hold down the option key on the keyboard as soon as you either see the grey startup screen or the bong.

  • Keep holding the option key down until you see a screen that looks similar to the picture I attached.

Una volta che il processo è stato completato, espelli la chiavetta e spegni il Mac.

Se devi fare i prossimi passi su un iMac, necessiterai di una tastiera cablata di Apple. Chiedi ad un amico se te la può prestare. Oppure puoi comprarne una tu stesso nel link seguente.

Premi il pulsante di accensione sul tuo Mac e tieni premuto il pulsante Option appena vedi la schermata di accensione grigia o senti il suono "bong".

Mantieni premuto il pulsante Option finché non vedrai a schermo qualcosa di simile alla foto allegata.