Inglese
Olandese

Openingsprocedure van de Motorola Moto X Pure Edition

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Verwarm een iOpener en leg deze gedurende ongeveer vijf minuten op de rechterkant van de achterkant van de telefoon om de lijm onder de achterste behuizing te verzwakken.

      Passo 2

      In de volgende stappen zul je de lijm die de achterste behuizing aan de telefoon bevestigt door gaan snijden.

      Passo 3

      Druk een pincet dicht en steek de dichte punt in het kleine gat in de rand van de achterste behuizing, naast de SIM-kaarthouder.

      Passo 4

      Schuif je openingsplectrum langs de zijkant van de telefoon om de lijm die je daar tegenkomt door te snijden.

      Passo 5

      Verwarm een iOpener en leg deze gedurende ongeveer vijf minuten op de linkerkant van de achterkant van je toestel om de lijm onder de achterste behuizing te verzwakken.

      Passo 6

      Snijd de lijm langs de onderkant van de telefoon door.

      Passo 7

      Snijd de lijm aan de linkerzijde van de telefoon door.

      Passo 8

      Snijd de lijm langs de bovenkant van de telefoon door. Zorg echter dat je je openingsplectrum in de buurt van de naar achteren gerichte camera ietsjes uit de telefoon terugtrekt. Zo zorg je dat je om de camera heen werkt zonder deze te beschadigen.

      Passo 9

      Wrik de behuizing op voorzichtige wijze los van je telefoon.

      Passo 10

      Gebruik de punt van je spudger om de rubberen cover op de batterijaansluiting omhoog te duwen.

      Passo 11

      Gebruik het platte einde van je spudger om de batterijaansluiting in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen.

      Passo 12

      Gebruik een pincet om de rubberen cover over de flitsaansluiting te verwijderen.

      Passo 13

      Steek de punt van je spudger onder een van de hoeken van de flitsaansluiting om deze in een rechte beweging uit het contact omhoog te duwen en te verwijderen.

      Passo 14

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twintig 2.4 mm lange schroeven te verwijderen.

      Passo 15

      Gebruik de punt van je spudger om de kleine klem, die de linkerzijde van het midframe bevestigt, richting de rand van de telefoon te duwen. Zo komt het midframe los uit de klemmen.

      Passo 16

      Herhaal de vorige stap om ook de rechterkant van het midframe uit de klem los te maken.

      Passo 17

      Til het midframe langzaam van het scherm weg door deze op te tillen terwijl je het scherm bij de hoeken vast blijft houden.