Inglese
Olandese

Motorola Moto Z Play Vervanging van de schermmodule

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Schakel je telefoon uit voordat je met deze procedure begint.

      Passo 2

      Verwarm een iOpener en leg deze gedurende twee minuten of totdat het te heet is om aan te reaken op de linkerkant van het scherm. Op deze manier verzwak je de lijm die het scherm bevestigt.

      Passo 3

      In de volgende stappen zul je de schermmodule van het chassis van de Moto Z Play gaan scheiden.

      Passo 4

      Druk een zuignap, in het midden van de linkerzijde, op het scherm.

      Passo 5

      Steek een openingsplectrum (of een speelkaart) achter het scherm in de zojuist door jou gecreëerde opening.

      Passo 6

      Schuif je tool langs de gehele linkerzijde van de telefoon om de lijm, die het scherm aan de telefoon vasthoudt, door te snijden.

      Passo 7

      Verwarm de voorkant van de telefoon, tussen het scherm en de onderkant, om de lijm eronder te verzwakken.

      Passo 8

      Snijd de lijm onder de onderste rand door, maar wees hierbij voorzichtig en zorg dat je de vingerafdruksensor niet beschadigt.

      Passo 9

      Ga verder met het losmaken van de lijm aan de onderkant van het scherm, bij de onderste rand van de telefoon.

      Passo 10

      Verwarm de rechterzijde van de telefoon om de lijm onder de rechterkant van het scherm te verzwakken.

      Passo 11

      Schuif je tool langs de gehele rechterzijde van de telefoon om de lijm die het scherm vasthoudt los te snijden.

      Passo 12

      Verwarm de voorkant van de telefoon, tussen het scherm en de bovenkant.

      Passo 13

      Steek je tool in de rechter bovenhoek van de telefoon en schuif deze onder de bovenste rand langs de bovenkant om de lijm aldaar los te maken.

      Passo 14

      Als het scherm vast blijft zitten, verwarm je je toestel nog eens en snijd je de lijm nog een keer door. Doe dit zo vaak als dat nodig si.

      Passo 15

      Gebruik de punt van je spudger om, terwijl je het scherm open houdt, de sluitklem op de ZIF-aansluiting van de vingerafdruksensorkabel open te klappen.

      Passo 16

      Gebruik je spudger om, aan de overkant van de telefoon, de sluitklem op de schermkabelaansluiting open te klappen.

      Passo 17

      Trek de vingerafdruksensorkabel op voorzichtige wijze uit het contact en koppel het daarmee los van het moederbord.

      Passo 18

      Trek de schermkabel op voorzichtige wijze uit het contact op het moederbord.

      Passo 19

      Verwijder de schermmodule.