Inglese
Olandese

Samsung Galaxy Note8 moederbord vooraf vereiste handleiding

Informazioni Guida

= Fatto = Incompleto

      Descrivi la parte specifica o il componente di questo device sul quale stai lavorando. Es: Batteria

      Crea un titolo.

      Questo breve riepilogo verrà visualizzato solo nei risultati di ricerca.

      Comunica informazioni di base prima che il lettore si immerga nella guida.

      Passi Guida

      Passo 1

      Steek een openingstool voor SIM-kaarten in het kleine gat aan de linkerkant van de bovenkant van de telefoon.

      Passo 2

      Verwijder de zes Phillips #00 schroeven in de luidsprekermodule aan de onderkant van de telefoon.

      Passo 3

      Gebruik het platte einde van een spudger om de luidsprekermodule omhoog te duwen.

      Passo 4

      Verwijder de twee coax-kabels die van het dochterbord naar het moederbord lopen.

      Passo 5

      Gebruik een pincet om beide einden van de blauwe coax-kabel los te koppelen en verwijder deze ook.

      Passo 6

      Gebruik het platte einde van een spudger om zowel de scherm- als de touchscreenkabels los te koppelen.

      Passo 7

      Gebruik het platte einde van een spudger om de flexkabel van de aan-/uitknop los te koppelen.

      Passo 8

      Gebruik het platte einde van een spudger om de flexaansluiting van de naar voren gerichte camera los te koppelen.

      Passo 9

      Gebruik het platte einde van een spudger om de flexaansluiting van de irisscanner los te koppelen.

      Passo 10

      Verwijder de vijf Phillips #00 schroeven die het moederbord, het dochterbord, de hoofdtelefoonjack en de oplaadpoort bevestigen.

      Passo 11

      Gebruik het platte einde van een spudger om de flexaansluiting van de hoofdtelefoonjack los te koppelen.

      Passo 12

      Riscaldamento iOpener en leg deze op het onderste gedeelte van de telefoon om de lijm onder de flexkabel van de microfoon te verzachten.

      Passo 13

      Het is mogelijk om het moederbord te verwijderen en het dochterbord op haar plek te houden. De flexaansluiting van het dochterbord zit echter verbonden aan de achterkant van het moederbord en het is wat lastig om deze los te koppelen terwijl je het moederbord in je hand houdt.

      Passo 14

      Til het moederbord voorzichtig omhoog.