Avviso: Stai modificando una guida prerequisita. Tutte le modifiche avranno effetto su tutte le guide che includono questo passo.

Inglese
Spagnolo

Traduzione in corso passo 4

Passo 4
Remove the battery.
Removing the battery
  • Remove the battery.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove it before installation by pulling it away from the the ribbon cable.

  • During reassembly, make sure the battery is seated firmly against the rear case. This will prevent any damage to other components when reinstalling the front panel assembly.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Saca la bateria.

Si la batería de reemplazo vino en una funda de plástico, quítala antes de la instalación, retirándola del cable plano.

Durante el reensamblaje, asegúrate de que la batería esté sentada firmemente contra la carcasa trasera. Esto impedirá cualquier daño a otros componentes cuando vuelvas a instalar el ensamblaje del panel frontal.

Realiza un restablecimiento completo. después del reensamblaje. Esto puede prevenir varios problemas y simplificar la solución de problemas.