Inglese
Italiano

Traduzione in corso passo 3

Passo 3
Getting inside a Galaxy phone hasn't gotten any easier lately, but at least the procedure is familiar: Step 1: get it hot. Step 2: add more heat.
  • Getting inside a Galaxy phone hasn't gotten any easier lately, but at least the procedure is familiar:

  • Step 1: get it hot.

  • Step 2: add more heat.

  • Step 3: suction and slice, and don't hit that fingerprint sensor cable that you can't see.

  • You've probably heard us complain about this before, so we'll just add this: yes it's risky and tedious, but at least if you crack the back glass, you stand a chance of being able to replace it economically. (Our favorite fruit company is still working on that one.)

Negli ultimi tempi non è mai stato facile entrare dentro a un telefono Galaxy ma, se non altro, la procedura è ben nota:

Passo 1: scaldalo.

Passo 2: scaldalo ancora di più.

Passo 3: ventosa e affettamento, ma non tagliare il cavo del sensore di impronte digitali che non riesci a vedere.

Probabilmente ci hai già sentito lamentarci di questo in precedenza, quindi aggiungiamo soltanto questo: certo, è rischioso e noioso ma, se non altro, se rompi il vetro posteriore, hai la possibilità di sostituirlo senza spendere troppo. ( La nostra compagnia frutticola preferita ci sta ancora lavorando).