Introduzione

Segui questa guida per rimuovere o sostituire le viti Pentalobe di un iPhone 6s.

  1. Prima di iniziare, scarica la batteria del tuo iPhone sotto il 25%. Una batteria agli ioni di litio  carica può prendere fuoco e/o esplodere se viene perforata accidentalmente.
    • Prima di iniziare, scarica la batteria del tuo iPhone sotto il 25%. Una batteria agli ioni di litio carica può prendere fuoco e/o esplodere se viene perforata accidentalmente.

    • Spegni il tuo iPhone prima di iniziare lo smontaggio.

Conclusione

en it

100%

Inizia a tradurre ›

Evan Noronha

Membro da: 05/02/2015

208.858 Reputazione

178 Guide realizzate

Team

iFixit Membro di iFixit

Community

137 Membri

16.770 Guide realizzate

2 Commenti

I noticed both my pentalobe screws wouldn’t screw in last time. Upon checking the little components that the screws fix into were loose inside. Not a major drama but they also seem to hold the charger cable in place… or at least I’ve noticed cables are loose on my iPhone 6 since then. Is there a part I can buy to fix this issue, does anyone know please?

justingrisbrook - Replica

I have an iPhone 6s plus, but I got a new phone recently so I put my 6s plus in my side table and went back to it a couple of weeks later just to see that the pentalobe screws are missing and the phone will no longer charge, I also realized that when I plug the charger in its a bit loose. There was also nothing wrong with the phone before it worked perfectly fine.

Simoneil Ming - Replica

Aggiungi Commento

Visualizza Statistiche:

Ultime 24 Ore: 6

Ultimi 7 Giorni: 41

Ultimi 30 Giorni: 169

Tutti i Tempi: 18,468