Introduzione

Hai rotto il vetro del tuo Apple Watch? È tempo di aggiustarlo. Segui questa guida per sostituire lo schermo, inclusi il display OLED e il touchscreen.

Per evitare di danneggiare il tuo dispositivo, questa guida inizia con lo scollegamento della batteria, nell'unico modo in cuoi puoi farlo: rimuoverla.

Panoramica Video

  1. Prima di cominciare la riparazione, togli l'orologio dal caricabatterie e spegnilo completamente. Se il tuo touchscreen è rotto e non ti permette di spegnere l'orologio, usa questo metodo alternativo.
    • Prima di cominciare la riparazione, togli l'orologio dal caricabatterie e spegnilo completamente.

    • Se il tuo touchscreen è rotto e non ti permette di spegnere l'orologio, usa questo metodo alternativo.

  2. Prepara l'iOpener (o prendi un asciuga capelli o una pistola termica) e riscalda la parte frontale dell'orologio finché non sarà lievemente troppo calda per essere toccata.
    • Prepara l'iOpener (o prendi un asciuga capelli o una pistola termica) e riscalda la parte frontale dell'orologio finché non sarà lievemente troppo calda per essere toccata.

    • Lascia l'iOpener sull'orologio per circa un minuto così da ammorbidire la colla che fissa lo schermo al case.

    • Potresti dover riscaldare nuovamente l'iOpener o doverlo muovere sulle parti dello schermo che si sono raffreddate per poter staccare lo schermo più facilmente.

    • Siccome lo spazio tra lo schermo e il corpo è molto sottile, serve una lama affilata per separarle. Leggi attentamente i seguenti avvertimenti prima di procedere.

    • Proteggi le dita tenendole sempre lontane dalla lama. Se non ti senti sicuro, proteggi l'altra mano con un guanto spesso, come un guanto per giardinieri o in cuoio robusto.

    • Stai attento a non applicare troppa pressione, perché la lama potrebbe scivolare e tagliarti o rovinare l'orologio.

    • Indossa una protezione per gli occhi. La lama o il vetro potrebbero rompersi, facendo volare pezzi.

  3. Usando una lama curva si riducono le probabilità di strisciare il case o rompere il vetro. Cerca di  aprire con la sezione curva della lama e non con la punta o la parte piatta. Posiziona la parte curva della lama nello spazio tra il vetro e il case nell'angolo inferiore dell'orologio, e premi verso il basso in maniera decisa nello spazio tra i due. Stai molto attento a mantenere il controllo sulla lama: una volta aperta una fessura: se stai premendo troppo forte sulla lama questa potrebbe scivolare all'interno e tagliare la batteria.
    • Usando una lama curva si riducono le probabilità di strisciare il case o rompere il vetro. Cerca di aprire con la sezione curva della lama e non con la punta o la parte piatta.

    • Posiziona la parte curva della lama nello spazio tra il vetro e il case nell'angolo inferiore dell'orologio, e premi verso il basso in maniera decisa nello spazio tra i due.

    • Stai molto attento a mantenere il controllo sulla lama: una volta aperta una fessura: se stai premendo troppo forte sulla lama questa potrebbe scivolare all'interno e tagliare la batteria.

    • La lama dovrebbe fare da cuneo e sollevare il vetro facendolo alzare leggermente dal case.

    • Quando il vetro si è sollevato, ruota delicatamente il coltello verso il basso per aprire ancora di più la fessura spingendo il vetro verso l'alto.

    It is not possible to separate the screen from the casing? I have heated this thing numerous times and the opening is way too small to get any type of blade, knife or other tool in between. Any suggestions???

    Paul - Replica

    Using a curved blade like the guide recommends, angle the blade straight down between the glass and the edge of the frame, mid-way along the bottom edge of the case. The metal of the case will flex *just a little bit*, allowing you to slowly rotate the blade so the cutting edge is now pointing towards the center of the watch instead of down towards your work surface. You may need to rock the blade back and forth, sort of massaging the curve into the seam between the glass and the metal before it works. And like they mention above, lots of heat. I used the heatpack they sell, put it in my toaster oven on 200. I started at 130, and went up in 20 degree increments until it worked.

    Pete -

    I've tried everything, heating it up until it's too hot to touch, pressing the knife in the gap straight down, at an angle, nothing seems to work. I've tried using all my arm strength and it still doesn't even enter the gap. Is the iFixit Jimmy not thin enough for the job?

    Kenneth - Replica

    It’s not. The Jimmy’s a great pry tool, but not a cutting blade and not sharp enough for this particular job. You want a curved razor like the guide suggests.

    Jeff Suovanen -

    Just to emphasise after quite a struggle - the blade absolutely matters!! I tried about 5 and almost gave up before the last one lifted the glass quite easily. Obviously, you want a thin blade! No, thinner than that!

    Mark Moore - Replica

  4. Quando sei riuscito ad aprire abbastanza la fessura, inserisci la punta di un plettro di apertura sotto il vetro. Fai scorrere il plettro lungo il bordo inferiore per separare l'adesivo che tiene incollato lo schermo al case. Stai attento a non inserire troppo in profondità il plettro di apertura. Bastano circa 3 mm, andando oltre potresti danneggiare dei cavi.
    • Quando sei riuscito ad aprire abbastanza la fessura, inserisci la punta di un plettro di apertura sotto il vetro.

    • Fai scorrere il plettro lungo il bordo inferiore per separare l'adesivo che tiene incollato lo schermo al case.

    • Stai attento a non inserire troppo in profondità il plettro di apertura. Bastano circa 3 mm, andando oltre potresti danneggiare dei cavi.

  5. Ruota il plettro dal lato del pulsante dell'orologio, facendo una lieve pressione per separare l'adesivo. Ricordati di non inserire troppo il plettro: è più facile girare il plettro fino a inserire il lato lungo invece di trascinare la punta lungo il lato. Ricordati di non inserire troppo il plettro: è più facile girare il plettro fino a inserire il lato lungo invece di trascinare la punta lungo il lato.
    • Ruota il plettro dal lato del pulsante dell'orologio, facendo una lieve pressione per separare l'adesivo.

    • Ricordati di non inserire troppo il plettro: è più facile girare il plettro fino a inserire il lato lungo invece di trascinare la punta lungo il lato.

  6. Lavora con il plettro attorno all'angolo in alto a destra, poi ruotalo fino ad allinearlo al bordo superiore dello schermo. Lavora con il plettro attorno all'angolo in alto a destra, poi ruotalo fino ad allinearlo al bordo superiore dello schermo. Lavora con il plettro attorno all'angolo in alto a destra, poi ruotalo fino ad allinearlo al bordo superiore dello schermo.
    • Lavora con il plettro attorno all'angolo in alto a destra, poi ruotalo fino ad allinearlo al bordo superiore dello schermo.

  7. Continua a lavorare con il plettro lungo lo schermo, facendolo arrivare al bordo sinistro per rimuovere l'ultima parte di adesivo. Lascia il plettro inserito per evitare che lo schermo si riattacchi. Lascia il plettro inserito per evitare che lo schermo si riattacchi.
    • Continua a lavorare con il plettro lungo lo schermo, facendolo arrivare al bordo sinistro per rimuovere l'ultima parte di adesivo.

    • Lascia il plettro inserito per evitare che lo schermo si riattacchi.

  8. Lasciando il primo plettro inserito, usane un secondo per controllare che tutto l'adesivo sia separato girando lungo tutti i bordi dello schermo. Lasciando il primo plettro inserito, usane un secondo per controllare che tutto l'adesivo sia separato girando lungo tutti i bordi dello schermo. Lasciando il primo plettro inserito, usane un secondo per controllare che tutto l'adesivo sia separato girando lungo tutti i bordi dello schermo.
    • Lasciando il primo plettro inserito, usane un secondo per controllare che tutto l'adesivo sia separato girando lungo tutti i bordi dello schermo.

  9. Ci sono due cavi che collegano lo schermo all'interno dell'orologio, vicino al bordo sinistro in alto. Fai attenzione quando lo apri o potresti rovinare questi cavi. Solleva leggermente il bordo destro dello schermo per liberarlo completamente dall'adesivo rimanente. Solleva anche il bordo sinistro per liberarlo - ma non cercare di rimuovere lo schermo in quanto da quel lato sono ancora collegati i due cavi.
    • Ci sono due cavi che collegano lo schermo all'interno dell'orologio, vicino al bordo sinistro in alto. Fai attenzione quando lo apri o potresti rovinare questi cavi.

    • Solleva leggermente il bordo destro dello schermo per liberarlo completamente dall'adesivo rimanente.

    • Solleva anche il bordo sinistro per liberarlo - ma non cercare di rimuovere lo schermo in quanto da quel lato sono ancora collegati i due cavi.

  10. Se riuscite a vedere lo strato superiore del sensore Force Touch attraverso l'adesivo del display, significa che i due strati del sensore sono separati e avrai bisogno di  sostituirlo o ripararlo. I kit iFixit per la sostituzione di schermo e batteria comprendono un sensore Force Touch. Se ne avete già uno, non irritatevi. Lo strato superiore del sensore potrebbe essere attaccato alla parte inferiore dello schermo - se questo è il tuo caso, premilo verso il basso nuovamente per separarlo.
    • Se riuscite a vedere lo strato superiore del sensore Force Touch attraverso l'adesivo del display, significa che i due strati del sensore sono separati e avrai bisogno di sostituirlo o ripararlo.

    • I kit iFixit per la sostituzione di schermo e batteria comprendono un sensore Force Touch. Se ne avete già uno, non irritatevi.

    • Lo strato superiore del sensore potrebbe essere attaccato alla parte inferiore dello schermo - se questo è il tuo caso, premilo verso il basso nuovamente per separarlo.

  11. Solleva lo schermo e spostalo verso destra facendo attenzione al cavo dati del display e al cavo del digitizer. Solleva lo schermo e spostalo verso destra facendo attenzione al cavo dati del display e al cavo del digitizer. Solleva lo schermo e spostalo verso destra facendo attenzione al cavo dati del display e al cavo del digitizer.
    • Solleva lo schermo e spostalo verso destra facendo attenzione al cavo dati del display e al cavo del digitizer.

  12. Disponi il dispositivo su una superficie elevata, alta almeno 1 cm: una piccola scatola o il bordo di un libro andranno benissimo. Questo permetterà allo schermo di rimanere appeso verticalmente e dare migliore accesso alla batteria.
    • Disponi il dispositivo su una superficie elevata, alta almeno 1 cm: una piccola scatola o il bordo di un libro andranno benissimo. Questo permetterà allo schermo di rimanere appeso verticalmente e dare migliore accesso alla batteria.

    • Fai attenzione a non far sbattere lo schermo o forzare i cavi mentre lavori.

  13. Usa le forbici per tagliare uno dei tuoi plettri di apertura all'incirca della stessa larghezza della batteria. Cerca di non lasciare spigoli affilati. Inserisci il plettro modificato tra il lato destro della cassa e la batteria. Usa una pressione costante e uniforme per rimuovere lentamente la batteria, staccandola dall'adesivo che la tiene incollata alla scheda madre.
    • Usa le forbici per tagliare uno dei tuoi plettri di apertura all'incirca della stessa larghezza della batteria. Cerca di non lasciare spigoli affilati.

    • Inserisci il plettro modificato tra il lato destro della cassa e la batteria.

    • Usa una pressione costante e uniforme per rimuovere lentamente la batteria, staccandola dall'adesivo che la tiene incollata alla scheda madre.

    • Stai attento a non deformare o bucare la batteria.

    • Nel modello più grande (42 mm), è possibile estrarre accidentalmente la scheda madre sottostante. Inserisci lo strumento solo alla profondità necessaria raggiungere la parte bassa della batteria e non la scheda madre.

    • Se serve, applica una piccola quantità di alcool isopropilico concentrato (90% o più) attorno e sotto la batteria, in modo tale da indebolire l'adesivo.

    • Non tentare di rimuovere la batteria perché questa è ancora connessa.

    I tried removing the battery with the prying tool as instructed, but I think it may have slightly damaged the outer black plastic wrapping of the battery. Does this mean the battery is now damaged and needs to be replaced? Or is that just a cover around the battery and it doesn’t matter? I just don’t want any battery chemicals leaking out. Asking before I stick the screen back on the watch, I’ve done all the rest and it seems fine otherwise.

    Danae - Replica

    Hi Danae, the black plastic is technically just protective, but I would highly recommend replacing the battery. It’s possible there is additional unseen damage, and that plastic helps protect against swelling and normal wear of the battery inside the device.

    Sam Goldheart -

  14. Ruota la batteria in senso antiorario per esporre il suo connettore. Ruota la batteria in senso antiorario per esporre il suo connettore.
    • Ruota la batteria in senso antiorario per esporre il suo connettore.

  15. Tieni la batteria sollevata e distanziata, per esporre il cavo e il connettore. Usando uno strumento di apertura in plastica, fai leva contro la base della cassa per separare il connettore della batteria dal cavo del dispositivo. Rimuovi la batteria dal dispositivo.
    • Tieni la batteria sollevata e distanziata, per esporre il cavo e il connettore.

    • Usando uno strumento di apertura in plastica, fai leva contro la base della cassa per separare il connettore della batteria dal cavo del dispositivo.

    • Rimuovi la batteria dal dispositivo.

    • Se la batteria è visibilmente ammaccata o deformata, è più sicuro sostituirla. Per la miglior riuscita della riparazione, sostituite la batteria presente ogni volta che viene rimossa.

    Why should you remove the battery if you only need to replace the screen?...?

    Douglas Richey - Replica

    Douglas - this iFixit is for Apple Watch Battery Replacement - looks like you need to remove the screen to replace the battery...

    jimvaughn6 - Replica

    You will find that it is a good precautionary measure to disconnect the battery anytime you are repairing or replacing a screen as a short can occur when reconnecting the screen rendering it useless even if you have the unit turned off.

    Bryan Solo - Replica

    Great repair guide! You iFixit guys are awesome. Took me about 2 hours but then I am very careful and I replaced the touch sensor at the same time since I had it open anyway. Make sure you have at least 2, and better 3 adhesive gaskets. You need 2 and, well, it’s easy to mess one up while trying to place it.

    rbolling - Replica

    Will removing the battery reset my icloud info? I have a guy who says he can do this, but i dont want him to run off with my watch after he replaces the battery…

    dreadmusicreview - Replica

    I did not disconnect the battery first. After replacing the screen, it didn’t work. I have to assume I created a short. The watch will still turn on and haptics are evident, but the display doesn’t work. Are there any further repairs to save my watch at this point?

    Scotty Beauchamp - Replica

    Yeah, sounds like you shorted part of the board. If it’s a Series 0 you’re working with, just go get a new one. Not worth fixing.

    Thomas Gehman -

    How do I insert the new battery???

    WebPoppy8 - Replica

    After replacing the battery I tried to turn it on and was presented with the red snake, I let it go for about an hour. When I checked it the red snake was gone, when I tried to turn it on it showed the Apple logo for about 4 seconds then went away. Is this normal, and if not what should I do?

    Donald Goodman - Replica

    Is it possible to place a battery in and charge/start the watch without the screen plugged in? I want to check integrity of the battery. I was thinking to put it on charge in a closed clear plastic container without the new screen on to see if the battery is good. I ‘really’ do not want to wait another 20 days for a battery replacement and the battery has no visual punctures, front looks good and the back where the adhesive is (or were, rather) is deflated and slightly ‘knobby’. I do not know if it is damage or just how it generally looks like or maybe it looks like so because of the old adhesive. It is not inflated or abnormally expanded. Anyone who knows about this? I used a hair dryer directly on the watch opened to loosen up the adhesive, is that a no-no?

    Philip Bromander - Replica

    The battery swelled up and popped off the screen, so went directly to Step 12. Luckily the adhesive below the Force Touch sensor was intact. Was able to complete the fix using the Adhesive Strip after replacing the battery. Works again! Thanks!

    Alex Danci - Replica

  16. Solleva lo schermo verso l'alto e verso sinistra in modo da vedere i cavi sottostanti. Solleva lo schermo verso l'alto e verso sinistra in modo da vedere i cavi sottostanti. Solleva lo schermo verso l'alto e verso sinistra in modo da vedere i cavi sottostanti.
    • Solleva lo schermo verso l'alto e verso sinistra in modo da vedere i cavi sottostanti.

  17. Il connettore del cavo del display e del touch sono fissati al di sotto di una piccola staffa metallica che aderisce all'altoparlante. Usa un attrezzo di apertura  in plastica per capovolgere la staffa verso il display e sopra l'altoparlante. Se fai semplicemente leva verso il cinturino dell'orologio, potresti strappare i cavi.
    • Il connettore del cavo del display e del touch sono fissati al di sotto di una piccola staffa metallica che aderisce all'altoparlante.

    • Usa un attrezzo di apertura in plastica per capovolgere la staffa verso il display e sopra l'altoparlante.

    • Se fai semplicemente leva verso il cinturino dell'orologio, potresti strappare i cavi.

  18. Tieni fermo il supporto metallico dal lato sinistro usando le dita o un paio di pinzette. Contemporaneamente, inserisci un piccolo (1mm) cacciavite a testa piatta sotto la piccola linguetta sulla destra. Infine, posiziona un dito dietro la linguetta e intrappola con forza il supporto metallico tra il dito e il cacciavite in modo da rimuovere la cover.
    • Tieni fermo il supporto metallico dal lato sinistro usando le dita o un paio di pinzette.

    • Contemporaneamente, inserisci un piccolo (1mm) cacciavite a testa piatta sotto la piccola linguetta sulla destra.

    • Infine, posiziona un dito dietro la linguetta e intrappola con forza il supporto metallico tra il dito e il cacciavite in modo da rimuovere la cover.

    • Questo rilascerà due linguette scanalate che tengono collegato la cover al supporto e dovrebbe così liberarsi la cover.

    • Togliere la cover può essere difficile e può richiedere più di un tentativo. Siate pazienti, e fate attenzione a non tirare il supporto o tranciare i cavi collegati.

    Also agree: a little too much pressure and the ribbon cable tears at the point it enters the bracket. Take it SLOW and make sure you have really good light and vision. Orient yourself.

    Dave Varon - Replica

    And this is where things went south for me too. Ended up disconnecting from the rest of the watch and the Taptic Engine. I read through this and watched this portion of Ifixit’s YouTube video no less than 15 times, so confusing they way it’s worded and the pictures didn’t help. Now I’m out of luck and out of $190.

    Timothy Hipps - Replica

    Pas de problèmes me particulier à cette étape. Le fait de pousser très légèrement sur la petite languette qui dépasse a suffit, il n’y a vraiment pas besoin de forcer.

    Raphaël WOLFF - Replica

    If you lift out carefull the whole lit / coverbox of the screen connector between your thumb and your pointing finger.

    Then you can peel the cover easy up with your other pointing finger Nail.

    You can feel the smal clip with your nail and lift easy up.

    It works fine by me without any metal of plastic tool.

    Evert - Replica

  19. Afferra la cover con le pinzette e fai scorrere verso la parte superiore dell'orologio per liberare l'ultima linguetta scanalata, quindi rimuovi la cover. Afferra la cover con le pinzette e fai scorrere verso la parte superiore dell'orologio per liberare l'ultima linguetta scanalata, quindi rimuovi la cover. Afferra la cover con le pinzette e fai scorrere verso la parte superiore dell'orologio per liberare l'ultima linguetta scanalata, quindi rimuovi la cover.
    • Afferra la cover con le pinzette e fai scorrere verso la parte superiore dell'orologio per liberare l'ultima linguetta scanalata, quindi rimuovi la cover.

  20. Fai leva dolcemente per scollegare i cavi dello schermo e del digitalizzatore. Fai attenzione a non toccare nessun contatto direttamente: la patina oleosa sulle dita può impedire la connessione elettrica.
    • Fai leva dolcemente per scollegare i cavi dello schermo e del digitalizzatore.

    • Fai attenzione a non toccare nessun contatto direttamente: la patina oleosa sulle dita può impedire la connessione elettrica.

    • Rimuovi lo schermo.

    So how do you get the display off the screen or did I already mess it up cause I just did it

    Jamie Groff - Replica

    Hello guys , appreciate the effort that u guys are doing , have one question though , I own a series 2 watch and I was thinking about changing my screen caz is cracked but I can't find that many lcd for 2 series , and now my question Would a 1 series lcd match my 2series watch? Keep on searching but no answers!!! Many thanks

    cris cri - Replica

    Great repair guide! You iFixit guys are awesome. Took me about 2 hours but then I am very careful and I replaced the touch sensor and the battery at the same time since I had it open anyway. Make sure you have at least 2, and better 3 adhesive gaskets. You need 2 and, well, it’s easy to mess one up while trying to place it.

    rbolling - Replica

    I followed the above instructions and successfully replaced the broken screen, however the new screen won’t pair to my iphone or fully boot up, only goes to a certain point (Pairing stage) and then starts over; any suggestions on what the problem could be?

    Gregg Hardy - Replica

    The display bracket that holds the 2 display connections is the most difficult part of this procedure. (Once you get the display off). A bit clearer explanation would be helpful (or a diagram of where you are actually putting the 1mm flathead and then twisting.

    jeff53 - Replica

    I agree with Jeff53, by far the retention clip bracket was the most nerve racking part on my first attempt. I found that inserting a sharp pointed exacto knife blade between the bracket and metal tops of the screen connectors along the edge that has the smaller clip (closest side to the battery connector) while it was still in a glued down position actually works easier than prying the entire connector up first as done in this guide and then trying to hold it with tweezer while inserting a flat tip screwdriver into that very tiny slit between the bracket and the top of the connectors. Once the excto blade is inserted, just a little twist of the blade pops the retention clip off easily.

    Chad McCollister - Replica

    One other suggestion is to plan on replacing the force touch pressure sensor gasket any time you pry a screen off one of these watches. They are very inexpensive now ($5 range) and easily damaged when prying up the screen or when trying to remove glass shards embedded along the edge of the screen. Replacing the gasket also assures new, fresh adhesive to hold the new screen onto the watch body properly and keeping water resistance intact. If you skip the gasket replacement, plan on a high likelihood of the new screen coming loose and having to take it all back apart again just to replace that $5 adhesive gasket down the road.

    Chad McCollister - Replica

Conclusione

Continua con la nostra guida al Sensore Force Touch per richiudere il tuo orologio e completare la riparazione.

100%

Inizia a tradurre ›

Team

iFixit Membro di iFixit

Community

104 Membri

9.257 Guide realizzate

Does anyone know if I can replace my glass display for the saphier one??

dracospitfire - Replica

Yes, they are cross compatible. Look under features at Apple Watch (42 mm, Original & Series 1) Screen

Arthur Larin -

First of all WHERE CAN WE BUY A OEM GENUINE AUTHENTIC APPLE GLASS REPLACEMENT?

My question is if Apple doesnt sell oem genuine ones who will?

gleeglee217 - Replica

How much do the respective Sapphire and Gorilla Glass displays weigh by themselves?

Mac 128 - Replica

There are replacement touch screen/digitizer available on eBay. But the question is how do you separate the OLED display from your damaged touch screen to just replace the glass?

dotbear040306 - Replica

Exactly. thats what ifixit sells, they should have a guide for it.

Andrew spoelstra -

I found a video in German that shows this. I can't believe this iFixit guide fails to go into the crucial steps of the repair it's supposed to be about! Beware, this is not something a home hobbyist is going to be able to do. I got most of the way through my repair before I came across this german vid, and now I'm going to try to source a complete glass+LCD unit. Separating the LCD from the glass is hard enough, but you need special equipment to bond the old LCD to the new glass, and there's a good chance the two won't talk to each other anyway, based on the comments below.

https://www.youtube.com/watch?v=LvWPfUhp...

Pete -

That’s simply not possible, as they’re laminated insanely close together. You kind of have to replace the OLED too, as they’re permanently bonded together.

Liam Powell -

Can somebody help me with links or numbers from where I can buy the display for my Apple Watch 42mm. Can't seem to find anywhere.

Ruchit Shah - Replica

Ifixit sells all the parts you need for this repair on all Apple Watch models

My name is Boring -

Can somebody help me with website links as to where I can but Apple Watch display 42mm. I have cracked mine and can't find anywhere online to buy the spare part to replace it myself.

Ruchit Shah - Replica

Ifixit sells all the parts you need for this repair

My name is Boring -

That looked easy but what if the screen is already cracked?

ron roca - Replica

This should work exactly the same even if the screen is already cracked

My name is Boring -

hello! how to fix the other side of iwatch. other side i mean where put to charger ???

df - Replica

Mycoal 23 - Replica

You can find all parts on ifixit

My name is Boring -

Can I replace Apple Watch stainless steel screen with a screen from aluminum Apple Watch?

Thomas Vartanian - Replica

Yes, they are cross compatible. Look under features here: Apple Watch (42 mm, Original & Series 1) Screen

Arthur Larin -

You should start a business where as you fix these Apple Watch screens and charge for it. I would gladly pay send my watch to an independent contractor of apple to replace my Apple Watch screen if I could find one.

Gordon Elliott - Replica

Where can I find someone to replace my 38mm watch screen? Just the screen is cracked, everything else is working fine. Anywhere in Johannesburg?

Alice Yu-Chen Chung - Replica

Ok I successfully fix my watch screen (glass only had to cut the lcd off and reattach with that loca glue) looks great but the digitizer will not work. I have read on many forms that they are serialized if so can that be fixed if so how? Has anyone successfully repaired an iwatch that works fully?

mike - Replica

The battery in my watch expanded and ejected the display, unfortunately the display is totally missing. Looks like it is junk now, except for the band?

kklotz - Replica

Apple now has a recall for this

Tom -

What do you use to "glue" the watch face back down with?

mkk65 - Replica

I'd like to know this too!

imachunty -

Ifixit sell replacement adhesive for both sizes of apple watch

My name is Boring -

Le tutoriel est pafaitement clair.

1H00 pour realiser cette reparation.

Prévoir un joint fore touch sensor .

youstt - Replica

Hi, will the screen off a 42mm Series 2 Apple Watch fit, and work, with a 42mm Series 1 watch?

lukecresswell16 - Replica

Unfortunately I believe they use two different types of connectors

My name is Boring -

Step 21-22 is a lot more difficult than displayed here so be warned! Inside where they advise you to put the tweezer is right up against the connector and any movement of the tweezer in this position will no doubt damage the connector.

There isn't even a warning posted at these steps which is terrible for fixit!!! check the net for other videos on how to get this little box assembled apart - there are far better ways I discovered but too late for me :(

Brent - Replica

Brent what happened to your watch?

I might have similar problem

Ivan Sorkin -

Trop compliqué :-(

J'ai finalement fait réparé ma montre ici :

https://www.atelierfamilial.fr/reparatio...

Pour moins de 200€, avec une garantie d'un an.

@+

Paul

Paul Vallejo - Replica

After replacing my Apple Watch screen and digitizer, my battery lasts for 3-4 hours, Digital Crown is not working and hart rate ca't be measured. But the rest works fine, I'm not sure why. Can someone suggest me troubleshooting path?

Ivan Sorkin - Replica

Some people on the Internet of said that this repair is not possible without losing some functionality, is that true?

rickcostel - Replica

Is it possible to use a Apple Watch Series 1 LCD and digitizer to replace a cracked screen on the Series 2 model? Thanks!

Charlie Eccher - Replica

Please i need to know if this is possible too

fikayoogunfuye -

I don’t thinks so, as they both use different connectors

My name is Boring -

Hi,

Thantk to this guide I’ve succesfully replaced the digitizer on 38mm!

Everything works fine but display is not as bright as it should be.

It is OK during start, the apple logo is bright, then it goes much much darker.

I’ve checked the brightness settings obviously :).

Any idea why it goes darker when finishing booting?

Robert Bonat - Replica

I would like to get a new screen for my Apple Watch (Series 2) 42mm.

Do you sell it? Or dou you know where can I buy it?

Luis Angel Cerritos - Replica

Ifixit sell them

My name is Boring -

Is this the same process for a Series 2? And is the screen the same? I am trying to fix my Series 2 watch. Thank you

Laszlo Rendas - Replica

The screen is not the same, but the process is

My name is Boring -

I had a company fix my Apple Watch when I got it make it seems darker and isn’t as bright as before I took it in. Any clue as to what could have happened? Please email if u have an idea

Patty Forbush - Replica

how i can recover glass of lcd by grow or what ?

MOHD - Replica

Is this screen compatible with Series 3 Apple Watch?

Jai Aenugu - Replica

No, as they use different connectors

My name is Boring -

Is this compatible with Apple watch series 3?

Jai Aenugu - Replica

The process is, but not the screen

My name is Boring -

Thomas Swainson - Replica

No… u have to get the one for series 3:-/

nancyphung123 -

I replaced one of these and the screen popped off after they started wearing it. Somehow it didn’t break despite detaching and flinging onto a tile floor, but I still haven’t figure out how to put it back together and be able to trust it. You’d think 300LSE is trustworthy (it is for iPads), but not this time :(

LFB - Replica

Great guide, but can I just confirm one thing? My series 1 has a cracked screen, but the display including the touch functionality seems to still work perfectly, and the only reason I’m not wearing it since the crack is that there are tiny sharp bits of glass. Given that the touch screen and display seem ok, is it possible to just replace the glass, as opposed to the whole display as per this how-to ?

cheers,

Ian

Ian McIntosh - Replica

There is, but it is way too complicated… involves using a thin wire to separate the digitiser (touch screen) from the lcd display which is very labour intensive, then using a special laminate, which you can get, but then also you need the industrial machinery to bind them together… this is why even though I have the exact same problem as you I am thinking of replacing the whole screen with lcd. I will post a reply here if/when I am successful!

Danae -

Fait sans difficulté, fonctionne parfaitement.

matthieu.requenna - Replica

Just updating for anyone wondering if the screen replacement worked. It was successful for me! Followed the steps exactly and it worked :)

Danae - Replica

I’m still wondering what kind of glue is to be used on the screen

pxolo10 - Replica

Well thanks for the video. But I Destroy the battery cable while try to hold the cable down to remove the battery…..after that I realized it wasn't realy nesessary to remove the batterie to change the display….So better just leave battery :-/

Mischa Mang - Replica

after we replace the screen, we can use the mode water resistant?

Maria.

Maria Gili - Replica

I got a new screen. But the watch only shows the apple logo when it’s charging. And when I take the watch off the charger it doesn’t show anything.

andrew aguiar - Replica

Is there a person/vendor that buys salvaged parts? I have a case, battery, etc that are intact but the display and screen are beyond repair.

Chris Jordan - Replica

Aggiungi Commento

Visualizza Statistiche:

Ultime 24 Ore: 372

Ultimi 7 Giorni: 2,795

Ultimi 30 Giorni: 12,465

Tutti i Tempi: 922,936