Skip to main content

Introduzione

L'altoparlante da orecchio dell'iPhone 7 Plus funge anche da altoparlante esterno, garantendo una sonorità stereo. Se il tuo altoparlante voce ti dà dei problemi, segui questa guida per rimuoverlo e sostituirlo.

    • Spegni il tuo iPhone prima di iniziare lo smontaggio.

    • L'apertura del display dell'iPhone comprometterà le sue tenute impermeabili. Dopo aver completato la tua riparazione, dovrai prestare una particolare cura a non esporre il tuo iPhone a danni da liquidi.

    The recommendation of discharging the battery is completely unnecessary. Even a 25% charged battery can explode. Completely ridiculous suggestion.

    pargoff - Replica

    The risk of thermal runaway on these batteries decreases with the battery's SOC (state of charge). Below 50% charge the risk is fairly low, and at 25% charge the risk of a thermal event is near zero. If I recall correctly, the same suggestion appears in Apple's official (non-public) service manuals for the iPhone.

    Jeff Suovanen -

    @jeffsu Yes, that is correct. Apple does require all certified staff to discharge the battery below 25%. This is an industry standard for all LiION batteries. If you don’t want to do this, just make sure to not puncture the battery and disconnect it first thing.

    Ben Meinhart - Replica

    Hang on a second here, doesn’t the Ifixit part I ordered come with the seals? The display assembly? It doesn’t. Now I have to wait another week?!

    Vanessa Pinter - Replica

    How do you turn off if the screen isn’t responding to touch?

    adam - Replica

    The replacement battery came with the seal—but how do you put it on???

    lkollar - Replica

  2. Disponi l'iOpener caldo sopra il lato inferiore del telefono per ammorbidire l'adesivo che tiene in posizione il display.
    • Disponi l'iOpener caldo sopra il lato inferiore del telefono per ammorbidire l'adesivo che tiene in posizione il display.

    • Aspetta circa un minuto per dare tempo all'adesivo di riscaldarsi prima di proseguire col passo successivo.

    How long should I use a hairdryer for?

    Warren Binder - Replica

    I used it until it was hot to the touch but not too hot where you burn yourself.

    gczarny -

    Hey, I just took apart my first iPhone 7 plus today, and it was easier for me to use guitar picks and a magic glass tool. I did tear the home flex on the screen—now I know to be more careful of that on disassembly—-~Katrina of iPad Rehab Microsoldering

    jessabethany - Replica

    First I tried to remove the screen with the hot iOpener, but it doesn’t worked, the day after I putted the Iphone in the sun for a while and then used the hot iOpener, then the screen was easy to remove :-)

    Marc Boon - Replica

    Get a T-shirt add heat to a lil corner of it, with either a hair straighter or an Iron , touch the T-shirt if it’s seems hot but doesn’t burn u hold that lil hot piece of T-shirt against the edge ur trying to pry open , if it’s still not opening add a I’ll more heat,

    www.tertlegerl - Replica

  3. Applica una ventosa nella metà inferiore del pannello frontale, appena sopra il pulsante home. Assicurati che la ventosa non si sovrapponga al pulsante home, perché in questo modo si comprometterebbe la tenuta all'aria tra la ventosa e il vetro anteriore.

    • Assicurati che la ventosa non si sovrapponga al pulsante home, perché in questo modo si comprometterebbe la tenuta all'aria tra la ventosa e il vetro anteriore.

  4. Tira la ventosa con una pressione forte e costante per creare una piccola fessura tra il pannello anteriore e il case posteriore. Inserisci l'estremità piatta di uno spudger nella fessura. L'adesivo a prova d'acqua che tiene in posizione il display è molto tenace; la creazione di questa fessura iniziale richiede una notevole applicazione di forza. Se hai difficoltà ad aprire una fessura, spingi lo schermo su e giù per indebolire l'adesivo finché non riesci a infilare dentro uno spudger.

    • L'adesivo a prova d'acqua che tiene in posizione il display è molto tenace; la creazione di questa fessura iniziale richiede una notevole applicazione di forza. Se hai difficoltà ad aprire una fessura, spingi lo schermo su e giù per indebolire l'adesivo finché non riesci a infilare dentro uno spudger.

    • Mentre continui a tirare la ventosa, fai ruotare lo spudger per allargare l'apertura tra lo schermo e il case posteriore.

  5. Inserisci l'estremità piatta di uno spudger tra il pannello anteriore e il case posteriore nella parte inferiore sinistra dell'iPhone. Fai scorrere lo spudger lungo il lato sinistro del telefono iniziando dal basso e muovendoti verso i pulsanti del controllo volume e dello switch suoneria/silenzioso, per rompere l'adesivo che tiene in posizione il display. Non cercare di staccare la parte superiore del display dal case posteriore, perché è tenuto in sede da clip in plastica che potrebbero rompersi.
    • Inserisci l'estremità piatta di uno spudger tra il pannello anteriore e il case posteriore nella parte inferiore sinistra dell'iPhone.

    • Fai scorrere lo spudger lungo il lato sinistro del telefono iniziando dal basso e muovendoti verso i pulsanti del controllo volume e dello switch suoneria/silenzioso, per rompere l'adesivo che tiene in posizione il display.

    • Non cercare di staccare la parte superiore del display dal case posteriore, perché è tenuto in sede da clip in plastica che potrebbero rompersi.

    looking for an iphone 7 plus logic board

    Point Xero Zambia - Replica

  6. Rimuovi lo spudger dal lato sinistro del telefono e inserisci la sua estremità piatta nell'angolo inferiore destro. Fai scorrere lo spudger sul lato destro del telefono fino all'angolo superiore per rompere l'adesivo che tiene in posizione il display.
    • Rimuovi lo spudger dal lato sinistro del telefono e inserisci la sua estremità piatta nell'angolo inferiore destro.

    • Fai scorrere lo spudger sul lato destro del telefono fino all'angolo superiore per rompere l'adesivo che tiene in posizione il display.

  7. Tira la ventosa per sollevare il display e aprire l'iPhone. Non sollevare il display più di 10° perché ci sono dei delicati cavi a nastro lungo il lato destro del dispositivo che connettono il display alla scheda logica.
    • Tira la ventosa per sollevare il display e aprire l'iPhone.

    • Non sollevare il display più di 10° perché ci sono dei delicati cavi a nastro lungo il lato destro del dispositivo che connettono il display alla scheda logica.

  8. Kit di riparazione per Android

    Acquista ora

    Kit di riparazione per Android

    Acquista ora
  9. Tira la piccola linguetta sulla ventosa per rimuovere la ventosa dal pannello anteriore. Tira la piccola linguetta sulla ventosa per rimuovere la ventosa dal pannello anteriore.
    • Tira la piccola linguetta sulla ventosa per rimuovere la ventosa dal pannello anteriore.

  10. Fai scorrere una levetta di apertura sotto il display lungo il lato superiore del telefono per indebolire l'adesivo rimanente. Fai scorrere una levetta di apertura sotto il display lungo il lato superiore del telefono per indebolire l'adesivo rimanente.
    • Fai scorrere una levetta di apertura sotto il display lungo il lato superiore del telefono per indebolire l'adesivo rimanente.

  11. Tira il gruppo display allontanandolo lievemente dal bordo superiore del telefono per sfilare le clip che lo fissano al case posteriore. Apri l'iPhone inclinando il display e sollevandolo dal lato sinistro, come si farebbe con la quarta di copertina di un libro. Non cercare già ora di separare completamente il display, perché questo è collegato alla scheda logica dell'iPhone con diversi fragili cavi piatti.
    • Tira il gruppo display allontanandolo lievemente dal bordo superiore del telefono per sfilare le clip che lo fissano al case posteriore.

    • Apri l'iPhone inclinando il display e sollevandolo dal lato sinistro, come si farebbe con la quarta di copertina di un libro.

    • Non cercare già ora di separare completamente il display, perché questo è collegato alla scheda logica dell'iPhone con diversi fragili cavi piatti.

    • A questo punto puoi posare il telefono su una superficie piatta come se fosse un libro aperto.

  12. Rimuovi le seguenti quattro viti tri-wing Y000 che fissano la staffa inferiore del cavo del display alla scheda logica:
    • Rimuovi le seguenti quattro viti tri-wing Y000 che fissano la staffa inferiore del cavo del display alla scheda logica:

    • Tre viti da 1,2 mm

    • Una vite da 2,6 mm

    Is it really safe to lay the device fully open like a book? The cable leading to the LCD gets stretched across the sharp edge of the aluminum edge of the back cover.

    u204863 - Replica

    Generally I'd say no, it's not safe. In reality I've seen a bit of variance in the cable length, and sometimes it'll be fine—but mostly I'd be prepared to prop the display up or hold it in place at a slight angle so it doesn't put too much stress on the cables. On prior iPhones it was easy to rubberband the display to a box or a can of soda, and something like that would probably work well here too. Use your own judgment.

    Jeff Suovanen -

    The tri wing screws are so hard to remove. What's the trick?

    shannon caldwell - Replica

    At first I think I was being too careful and was getting no where. I got better results by pressing down on the screwdriver with more pressure while turning and those little screws came right out.

    LadyTech - Replica

    I cannot remove one of the corner screws in this step and i have used the tweezers and the y000 tri tip and i am afraid that it is stripping it. is there a work around for this step?

    Katherine Monday - Replica

    @katmonday1 No workaround unfortunately. Make sure the driver tip is in good condition and fits the screw correctly. Seat it in the screw, hold the driver perfectly vertical, press down hard (and maintain it), and turn. It’ll come out. If it’s really stripped you’ll have to get more aggressive—try one or more of the techniques in this guide or get some help. Good luck!

    Jeff Suovanen -

  13. Rimuovi la staffa inferiore del cavo del display. Rimuovi la staffa inferiore del cavo del display.
    • Rimuovi la staffa inferiore del cavo del display.

    I am confused, please help. LOL the bracket, the very first one being removed. I see it has three screws the same size and one a different size? I've been trying to fix my daughter's phone and ordered a 0.6 mm Tri Wing screwdriver for iPhone 7 plus /Apple watch. It seems to fit the screws and it seems to be turning them although I can't see that well but they're not coming out. However when I used it on a smaller bracket with two screws they came right out so I'm thinking I don't have the right screwdriver I am at my Wit's End!! I have been working on this phone or attempting to for a while now. I cannot find a list anywhere of the exact size screwdrivers needed to Take apart an iPhone 7 plus. Any help would be greatly appreciated.

    chris west - Replica

    If your tri-wing screwdriver worked for other tri-point screws in the phone, then it should work for the screws you are struggling with! If it feels like the screws are spinning but not coming out, try to use tweezers to pull them out. I often struggle with tri-point screws, and need to apply some downward pressure to remove them. This can be risky though, as you do not want to strip the screw or damage components underneath the bracket. If you continue to struggle, you can give this driver and this bit a try.

    Scott Havard - Replica

    Also be aware that the battery connector might stick to the bottom of the steel bracket. This part had me a bit puzzled at first. lol

    Just gently pry the connector off the steel bracket to release it and be sure the connector isn’t allowed to accidentally reconnect to the board.

    jeffrey griffith - Replica

    I had to use a fingernail to dislodge the bracket. As Jeffrey said, it was apparently stuck to the connector.

    lkollar - Replica

  14. Usa l'estremità a punta di uno spudger per sollevare il connettore della batteria dal suo zoccolino sulla scheda logica. Piega lievemente verso l'alto il cavo del connettore per impedirgli di fare contatto con lo zoccolo e alimentare così il telefono. Piega lievemente verso l'alto il cavo del connettore per impedirgli di fare contatto con lo zoccolo e alimentare così il telefono.

    • Piega lievemente verso l'alto il cavo del connettore per impedirgli di fare contatto con lo zoccolo e alimentare così il telefono.

  15. In questo passo, accertati che la batteria sia scollegata quando disconnetti o riconnetti i cavi. Usa l'estremità piatta di uno spudger oppure un'unghia per disconnettere i due connettori inferiori del display sollevandoli verso l'alto dai loro zoccolini sulla scheda logica. Per ricollegare il connettore a pressione, premi una delle estremità finché il clic conferma il corretto posizionamento, poi ripeti l'operazione dall'altra parte. Non premere in mezzo. Se il connettore è anche lievemente fuori allineamento, il connettore può piegarsi, causando un danno permanente.

    • Usa l'estremità piatta di uno spudger oppure un'unghia per disconnettere i due connettori inferiori del display sollevandoli verso l'alto dai loro zoccolini sulla scheda logica.

    • Per ricollegare il connettore a pressione, premi una delle estremità finché il clic conferma il corretto posizionamento, poi ripeti l'operazione dall'altra parte. Non premere in mezzo. Se il connettore è anche lievemente fuori allineamento, il connettore può piegarsi, causando un danno permanente.

    The note about the danger of pressing on the connector incorrectly is very legitimate. Though I find it more practical to use a wide (1.5 cm) case opener tool to press it down all at once. Minimizes risk of bending the connector.

    Talon - Replica

    What can happen if the battery is not disconnected before the two lower display connectors?

    Alextay - Replica

    Hello, by my expierence and what i have learned iphone repair videos you can ‘blow up’ capacitors which one in logic board, screen is sensetive with voltages and etc….

    Darius Varanavičius -

    what are my options if the display connector broke? can it be replaced or do I need to get a whole new screen?

    matomach - Replica

  16. Rimuovi le tre viti tri-wing Y000 che fissano la staffa sopra il connettore del gruppo sensore del pannello anteriore: Una vite da 1,3 mm Due viti da 1,0 mm
    • Rimuovi le tre viti tri-wing Y000 che fissano la staffa sopra il connettore del gruppo sensore del pannello anteriore:

    • Una vite da 1,3 mm

    • Due viti da 1,0 mm

    • Rimuovi la staffa.

    Posted a comment above on the first step. The screwdriver that I ordered Works taking out these two screens shown in the picture. However it does not work on the first bracket that needs to be removed. It seems that all screw sizes are somewhat different but I'm not finding a list showing different screwdriver sizes needed. Does this make sense? Could anybody please give me some advice on this thank you much.

    chris west - Replica

    I know your comment was posted a long time ago but just in case someone else has the same problem, the only difference in the screws are the lengths. The ends are the same.

    mcr4u2 - Replica

    What happens if you break “tear in half” the black tape stuff?

    assweeetasyou - Replica

    Unfortunately if you tear the black cable you will need to replace it !!!

    Wayne Lyell -

    Chris West the screwdriver that probably came with the kit was pentalobe to get the first two screws out to open the case. you need a .6mm Y tip driver for internal. its deceptively Phillips looking but is not it only has three blades in a Y, not 4 in a +

    Jeremiah Kjensmo - Replica

  17. Disconnetti il connettore del gruppo sensore del pannello anteriore dal suo zoccolino sulla scheda logica. Questo connettore a pressione deve essere ricollegato un estremo per volta per minimizzare il rischio di piegatura.
    • Disconnetti il connettore del gruppo sensore del pannello anteriore dal suo zoccolino sulla scheda logica.

    • Questo connettore a pressione deve essere ricollegato un estremo per volta per minimizzare il rischio di piegatura.

    Make sure that the orientation of the cable when you attach is correct! See the picture for the correct orientation. If it gets installed 180 degrees out(i.e., the ribbon goes up instead of down, then the earphone, front camera, and Home button will be inoperative. Ask me how I know!?! Worked great when installed correctly!

    Kevin Reilly - Replica

  18. Rimuovi il gruppo display.
  19. Rimuovi le cinque viti Phillips che bloccano la staffa dell'altoparlante voce:
    • Rimuovi le cinque viti Phillips che bloccano la staffa dell'altoparlante voce:

    • Due viti da 1,8 mm

    • Una vite da 2,3 mm

    • Una vite da 2,4 mm

    • Una vite da 2,8 mm

  20. Rimuovi la staffa dell'altoparlante voce.
    • Rimuovi la staffa dell'altoparlante voce.

  21. Usa l'estremità piatta di uno spudger per sollevare la fotocamera anteriore dal suo alloggiamento. Piega delicatamente di lato il cavo a nastro della fotocamera per liberare l'accesso all'altoparlante da orecchio sottostante. Piega delicatamente di lato il cavo a nastro della fotocamera per liberare l'accesso all'altoparlante da orecchio sottostante.
    • Usa l'estremità piatta di uno spudger per sollevare la fotocamera anteriore dal suo alloggiamento.

    • Piega delicatamente di lato il cavo a nastro della fotocamera per liberare l'accesso all'altoparlante da orecchio sottostante.

    How is this bit waterproofed on re-assembly?

    Cool_Breeze - Replica

  22. Rimuovi l'altoparlante voce.
    • Rimuovi l'altoparlante voce.

    • Non toccare con le dita i quattro contatti a molla: i grassi presenti sulla tua pelle possono provocare malfunzionamenti. Se tocchi accidentalmente i contatti, puliscili con delicatezza con alcol isopropilico (concentrazione superiore al 90%).

    If you’re looking to continue on and replace the speaker mesh, take a look at the camera/cable replacement guide.

    Sostituisci la fotocamera anteriore e il cavo sensore dell'iPhone 7 Plus

    tgruetzm - Replica

Conclusione

100%

Inizia a tradurre ›

Jeff Suovanen

Membro da: 06/08/2013

251.596 Reputation

213 Guide realizzate

Team

iFixit Membro di iFixit

Community

107 Membri

9.387 Guide realizzate

I did that and the earpiece still did not work… Can the problem be the front camera flex cable (the front camera is working)?

Nick K - Replica

Add Comment

View Statistics:

Past 24 Hours: 50

Past 7 Days: 275

Past 30 Days: 1,354

All Time: 36,691