Introduzione

This guide requires specialized equipment.

    • To complete glass only replacement follow the steps from the tutorial. To learn more check my other guides!

  1. Spedizione gratuita per tutti gli ordini superiori a 100 US$ o contenenti un Kit Attrezzi Pro Tech!

    Sfoglia il Nostro Negozio
Conclusione

To reassemble your device, follow these instructions in reverse order.

Altre 5 persone hanno completato questa guida.

Alex Sander

Membro da: 28/02/2017

32.993 Reputazione

209 Guide realizzate

kadıköy cep dünyası olarak samsung j7 prime ekran değişimi işlemi maksimum 20 dakikada tamamlıyoruz. acilekrandegisimi- ekranlar - samsung kategorsine girerek bilgi alabilir ve iletişim bilgilerimiz üzriden bizimle iletisime geçebilirsiniz. Kadıköy Cep Dünyası ve acilekrandegisimi olarak size en iyi hizmeti vermekten gurur duyacağız.

sezgin kahraman - Replica

20 yıla yaklaşan tecrübemizle ekran değişim işlemlerini maksimum 15 dakikada tamamlıyoruz. samsung j7 ekran değişimi hakkında daha fazla bilgi almak '''''en iyi samsung j7 ekran değişimi servisi Kadıköy''''' adlı makalemizi okuyabilirsiniz.

sezgin kahraman - Replica

Kadıköy cep telefon tamiri servisi olarak yaptığı işlerle herkesin takdirini toplayan firma kadıköy cep dünyasıdır samsung ve iphone ekran değişimi işlemleri ile en çok müsteri memnuniyetini ön planda tutarak googlede en üst sıralarda yer almaktadır.Ben linkini veriyorum ihtiyacı olan arkadaşlar bakabilir https://www.acilekrandegisimi.com/orjina...

hatice - Replica

Visualizza Statistiche:

Ultime 24 Ore: 6

Ultimi 7 Giorni: 37

Ultimi 30 Giorni: 174

Tutti i Tempi: 2,096